Antikrist v Praze, Satan v Bruselu, Satan v Praze

O rozpoutání 3. světové války, ohrožení na životě sv. Otce Benedikta XVI., prezidentských volbách ve Francii a volbě KK v Čechách – vše tím samým tahem! Donald Trump má čipy, proto ta změna…


Ze zednosatanistického oběžníku:
———- Původní e-mail ———-
Od: braco@hell.com
Komu:
Datum: 23. 4. 2017
Předmět: VYHLAŠUJEME VOLBY

„MÍ SLUHOVÉ!

Vyhlašujeme volby KK. Vy vyberete a já rozhodnu. Jsou stanoveny na stejný den jako volby prezidenta Macrona. Můj otec (pozn. Satan) s vámi.
BRACO“ (pozn. Antikrist)
———- Původní e-mail ———-
Od: emma@hell.com
Komu:
Datum: 23. 4. 2017
Předmět: Kandidatura na 1. vice KK, KK a princeznu pekel

„AVE SATANAS 666!!!

Kandiduji na 1. vice KK. Nebo mě dáte důvěru na KK. A chci být princezna. Připravila jsem vám prezentační klip plný satanistické symboliky https://www.youtube.com/watch…
Emma (pozn. Smetana)
sestra společnice“
———- Původní e-mail ———-
Od: emma@hell.com
Komu:
Datum: 23. 4. 2017
Předmět: Pozvánka na satanálie v Olomouci

„AVE SATANAS

Emma“ (pozn. Smetana)
– a následovala pozvánka. NA ŽÁDNÝ MAJÁLES NECHOĎTE, NEJEN V OLOMOUCI, VŠECHNO JSOU TO NOVODOBÉ SATANÁLIE!
———- Původní e-mail ———-
Od: heidi666@hell.com
Komu:
Datum: 23. 4. 2017
Předmět: Kauza Špinarka

„AVE SATANAS 666!!!

Samozřejmě, že jsem se ohradila proti Bostlivé http://revue.idnes.cz/heidi-janku-o-zdravotnich-potizich-very-spinarove-fwo-/lidicky.aspx?c=A170413_204255_lidicky_lf
Nyní budu hladce zvolena vaší KK.
Heidi (pozn. Janků)
sestra 1. vice KK“
———- Původní e-mail ———-
Od: behemoth@hell.com
Komu:
Datum: 24. 4. 2017
Předmět: Znesvěcení Trumpa začíná, válka bude

„AVE SATANAS 666!!!

S tajnými úkoly přímo od braca (pozn. Antikrista) jsem se dnes sešel s trumpem. Ihned při podání ruky jsem mu předal bionický čip 152638/B2
To co nezvládne Ivanka jsem dokázal během minuty. Satan je veliký. Ještě se musíme nějak zbavit Marine.
Behemoth (pozn. Hynek Kmoníček)
bratr diplomat“
PŘÍMO SOUVISÍ ROZPOUTÁNÍ 3. SVĚTOVÉ VÁLKY, OHROŽENÍ NA ŽIVOTĚ SV. OTCE BENEDIKTA XVI., PREZIDENTSKÉ VOLBY VE FRANCII A VOLBA KK V ČECHÁCH. VŠE (UŽ) 7.KVĚTNA 2017!
MODLEME SE
HOSPODINOVO JE KONEČNÉ VÍTĚZSTVÍ! SLÁVA A CHVÁLA JEMU VĚČNĚ!
 
 
Žehnám vás Křížem Kristovým
 
Petra Bostlová
Komentáře

Komentáře nejsou povoleny.

