Boží Ruka zasahuje

PÁN JEŽÍŠ NÁS VYZÝVÁ MODLIT SE PO CELÉM SVĚTĚ RŮŽENEC ZA VÝHRU DONALDA TRUMPU! Čiňme tak, prosím


Rozhodnutie pre Ameriku.  06.11.2016 – 17:12

 

POSOLSTVO dané od nášho Pána skrze … DŇA 6. 11. 2016

 

Rozhodnutie pre Ameriku.

 

W: Ježiš, ako na obraze Božieho milosrdenstva, prišiel po omši a hovoril so mnou:

Náš Pán: „Pokoj, Môj milovaný Syn Môjho Srdca – Pokoj všetkým Mojim deťom! Som Milosť a Milosrdenstvo a stále zostávam. Ľudia veria, že nemám záujem o dianie človeka, ale opak je pravda.“

„Tieto časy sú veľmi dôležité pre ľudstvo, ale skôr pre Moje deti zo Spojených štátov amerických, a to vo veľmi závažnej dobe, rozhodnutie musia urobiť teraz. Moje deti sa zase majú obrátiť na Moju Matku ako „Našu Paní Ameriky“. Moja Matka je Patrónka Spojených štátoch – je potrebné sa modliť Jej ruženec, aby Boh mal víťazstvo, ktoré je teraz potrebné v USA“

„Opäť hovorím vám, Moje deti: Donald Trump je Božia voľba! Vaše modlitby môžu priviesť túto okolnosť. Hovorím vám, Moje deti, nemali by ste zvoliť zlého kandidáta, aby USA nemalo veľký trest. Avšak, mali by ste pokračovať a umiestniť tú správnu osobu pod kontrolou svojho národa, a budem zmierňovať tresty. Viem to, Moje deti, je potreba veľa modlitby, pretože tam sú zlé plány do pohybu mocností vo vláde, k prerušeniu týchto volieb a priniesť veľké škody pre mnoho ľudí. Obráťte sa na Moju Matku Božiu; používajte svoje ružence toľko, koľko je v stávke. – A nielen v USA, ale po celom svete.“

„Aby ste vedeli, Julián Assange je odvážna duša a má Moje požehnanie, lebo hovoril pravdu. Bude voľný skoro.“

„Žehnám Môjmu synovi Donaldovi Trumpovi a jeho rodine: V mene Otca i Syna i Ducha Svätého. Amen. Žehnám tiež na opačnej strane a ich rodiny, lebo všetky sú moje deti:  V mene Otca i Syna i Ducha Svätého. Amen.“

„Hodina je rozhodujúca, Moje deti – len modlitby zmenia osud detí v USA a vo svete.“

„Všetkým vám žehnám i tebe, syn Môj, aby Moje Slovo poznali, pretože je málo času:

V mene Otca i Syna i Ducha Svätého. Amen.“

 

….

 
pozn. Omlouvám se hlavně Pánu Ježíši za umělý překlad Jeho slov, které tu zveřejňuji, volím tu tedy nyní raději modlitbu na tyto úmysly než korekci překladu.

Komentáře

Komentáře nejsou povoleny.

