Archive for

Co je u nás, Mariánského společenství, nového? Přečtěte si zde. Děkujeme, sbírka trvá

Naši milí čtenáři, modlitebníci, podporovatelé, i tento týden si zde můžete přečíst, co je u nás, Mariánského společenství, nového. Minule jsem informovala: https://petrabostlova.wordpress.com/2016/10/25/meli-jsme-havarku-pomuzete-nam/     Dokončili jsme informační video o nás, Mariánském společenství. Můžete jej zhlédnout zde:     I nadále spěcháme s přípravou naší autoflotily, útulků posledního času, protiatomových bunkrů a se všemi aktivitami … Celý příspěvek

ZJEVENÍ PANNY MARIE: VARUJME PANA ANTONÍNA DOHNALA – OTCE ELIÁŠE (A JEHO DRUHY). AKTIVNÍ VYZNAVAČKA SATANA A VYSOKÁ ČLENKA SATANOVY HIERARCHIE ZDE NA ZEMI JANA KARÁSKOVÁ Z MÝCH BLOGŮ SE VYDÁVÁ ZA JEHO PŘÍMOU POMOCNICI! A modleme se za ně, prosím

Zjevení Panny Marie, 31.10.2016, ve večerních hodinách: „Mé děti, Můj milovaný syn Eliáš+  sešel z cesty od pravé Církve, nesešla ale jeho víra. Modleme se, aby odpustil otci Benediktovi a aby hledal cestu zpět do lůna Katolické církve.  Varujte ho, aby ze svého okolí vypudil převlečenou nečistou dceru Janu Karáskovou, která se vydává za jeho … Celý příspěvek

Kardinál Vlk a satanský slet v Praze a ve švédském Lundu

Ze zednosatanistického oběžníku: ———- Původní zpráva ———- Od: wolf@hell.com Komu: Datum: 31. 10. 2016 Předmět: Moje nepřítomnost na Samhainu v Praze „AVE SATANAS BRATŘI A SESTRY!!! Zavalili jsme mě dnes dotazy, zda budu účasten na Samhainu a proč zvu, když nebudu přítomen. Nemohu být přítomen. Byl jsem zvolen našim černým papežem do role koordinátora sjednocení … Celý příspěvek