Boží Ruka zasahuje

ZJEVENÍ PANNY MARIE: JIŽ ČISTÉ SETKÁNÍ KATOLICKÉ MLÁDEŽE V POLSKU, BOŽÍM ZÁSAHEM! HALELUJAH!


 

Zjevení Panny Marie dnes, 29.7.2016, před Anděl Páně:

 

„Mé děti,

učinila jsem pro vás zázrak na setkání mládeže v Polsku. Při mši v Čenstochové jsem donutila Satana pokleknout a padnout přede Mnou na zem a vyhnala jsem ho z Františka. Můj milovaný syn František je nyní Božím tvorem, než se do něho opět navrátí Satan skrze posedlost a skrze jeho vůli být posednut. 
Vymítla jsem ho a vyhnala z něho Satana proto, abyste vy Mé milované děti byly zcela v pořádku na setkání katolické mládeže v Polsku. Nyní se radostně rozjeďte na setkání mládeže do Polska. Budete plně v bezpečí a nedovolím již, aby na setkání katolické mládeže zemřel jediný člověk. 
Kážu vám, že Satan vždy musí pokleknout přede Mnou. To, co jsem pro vás učinila, byl Boží příkaz našeho milovaného Nebeského Tatínka, který si přál, abyste všichni lidé dobré vůle byli v bezpečí.
Proto se nyní rozjeďte, kdož může do Polska. A ti z vás, kdo se stejně jako Mé Mariánské společenství modlíte za odvracení jaderné zkázy světa, zůstaňte s Polskem v modlitbách a veselte se z té zprávy, že nikdo nebude Satanem zabit.
Žehnám vám+++
Panna Maria“
HALELUJAH! HALELUJAH! HALELUJAH! 🙂
AVE MARIA! 🙂
Komentáře

Komentáře nejsou povoleny.

