Archive for

Poslední zpráva pro paní Krnáčovou: Zjevuje se Vám Jana Zezulová v převleku, je to zprávou.

Žel musím konstatovat, že jste ujela, paní Krnáčová. 😦 Po údajném zjevení „Panny Marie“ být obdařen silou, kterou očividně ostatní ohrožujete, ať je to ten nebo ten, to není od Pána Boha. Od Pána Boha je mise lásky, pokoje, evangelizace ne-silová, trpělivá, pokojná. (A nikoli druhé napadat, ať už silou nebo slovně – osočovat druhé … Celý příspěvek

Jak poznat pravé zjevení Panny Marie

Paní Krnáčová, nemám jinou možnost než použít (opět) tohoto kanálu, mého blogu, abych reagovala. Situace se mi zdá být velmi vážná. Ráda bych Vám poradila, jak poznáte pravé zjevení Panny Marie od jakéhokoliv falešného (a tedy pokusu druhé strany). Jak jsem vám již psala – https://petrabostlova.wordpress.com/2016/06/27/falesne-zjeveni-pani-krnacove/  – v misi jsem již sedmým rokem a z … Celý příspěvek

Falešné zjevení paní Krnáčové

Paní Krnáčová, tento blog rozhodně nepíši proto, aby Vás jakkoli diskreditoval. Je to však jediný způsob, jak s Vámi mohu komunikovat. Satanisti mě na diskuzi nepustí, to už jsem zkoušela před mnoha měsíci, bojí se, že bych je tam evangelizovala. Což taky že ano. Přečetla jsem si Vaše tzv. zjevení „Panny Marie“. Mohu Vás naprosto … Celý příspěvek

VYHLAŠUJI prodlouženou MODLITEBNÍ KAMPAŇ JEŽÍŠ LIDSTVU, NA DNES, PONDĚLÍ AŽ NEDĚLI, 27.6. -3.7.2016, NA ÚMYSLY:

VYHLAŠUJI prodlouženou MODLITEBNÍ KAMPAŇ JEŽÍŠ LIDSTVU, NA DNES, PONDĚLÍ AŽ NEDĚLI, 27.6. -3.7.2016, NA ÚMYSLY A OCHRANU PANNOU MARIÍ. PROSBA: PROSÍME BOHA OTCE, NEJSVĚTĚJŠÍ BOŽÍ TROJICI, O POSUNUTÍ PŘÍCHODU ANTIKRISTA O 25 LET, ABY LIDSTVO DOSTALO JEŠTĚ PŘÍLEŽITOST SE NAPRAVIT. ZA ÚPLNÉ ZASTAVENÍ SATANA! ZA ÚPLNÉ ZASTAVENÍ ANTIKRISTA A ZA ODSUNUTÍ PŘÍCHODU ANTIKRISTA NA DOBU, … Celý příspěvek