Antikrist v Praze, Boží Ruka zasahuje, Satan v Bruselu, Satan v Praze

POZOR! SATANISTI (údajně) VYTVOŘILI MOJI KOPII, ABY SE ZA MĚ VYDÁVALA A VÁS MÁTLA. NESKOČTE JIM NA LEP!


Nemyslím si, že je to kachna. Z ověřených zdrojů mám informaci, že satanisti vytvořili moji kopii, aby se za mě vydávala. Jejich cílem je, aby vás, mé čtenáře, (nejen) totálně zmátla.

NESKOČTE JIM NA LEP, PROSÍM!

 

/Před dvěma dny jsem zveřejnila: https://petrabostlova.wordpress.com/2016/05/23/dulezite-satanisti-jdou-po-nas-po-nasem-modlitebne-poutnim-tymu-ve-snaze-nas-zneverohodnit-premyslejte-proc/ /

 

Nevím, jak to udělali. Ale vím, že tzv. „věda“, která je v rukou satanistů, je mnohem dál, než se nám oficiálně přiznává. Velmi zjednodušeně řečeno, toto jejich ďábelské dílo měli udělat takto (- tento ďábelský „projekt“ vede Helena Ilnerová, bývalá šéfka Akademie věd ČR): do plodu ještě v těle matky a do plodové vody měli zanést můj genetický materiál, a tedy moji genetickou informaci. A po narození této nebohé holčičky, jejíž vývoj a růst zásahy do mozku atd. značně uspíšili, s ní i nadále zaobcházejí satanističtí „vědci“ pouze jako s pouhým prototypem, umělou věcí. Říkají jí „biogolem“(!) Je od hlavy až k patě načipovaná, pro člověka s nepřirozenými schopnostmi. Jejím hlavním úkolem má být: vystupovat na místo mě, vydávat se za mě, vás mást – její čipy vedenou a řízenou sprostotou a vás také posedávat. Má mi být vizuálně podobná, dokonce má mít stejné otisky prstů jako mám já.

Satanisti se chlubí, že je imunní proti svěcené vodě (nevím, jak je to s vodou exorcizovanou. Dokonce se umí prý i „modlit“ – ale nevím co, těžko kupř. exorcistní modlitbu ke Svatému Archanděli Michaelovi – nebo nadávat a být sprostá. To podle toho, jak ji čipem řídí.) AVŠAK STÁLE DOSUD SE JIM NEDAŘÍ, ABY SNÁŠELA OCHRANNÉ PŘEDMĚTY, KTERÉ NOSÍME NA KRKU, JAKO JE ŠKAPULÍŘ BOŽÍ PEČETĚ, BENEDIKTÍNSKÝ KŘÍŽ, MEDAILKA SPÁSY, ZÁZRAČNÁ MEDAILKA PANNY MARIE, ŠKAPULÍŘ SVATÉHO ANTONÍNA ATD. Proto se rozhodli, majíce dokonale zmapované, jaké ochranné předměty nosím na krku, udělat pro ni, pro „úplné“ napodobení, napodobeniny i těchto ochranných předmětů, které ji pověsí na krk. No to sice může být. Jenže: KDYŽ VY BUDETE NOSIT VŠECHNY TYTO OCHRANNÉ PŘEDMĚTY, ŘÁDNÝM KATOLICKÝM KNĚZEM POŽEHNANÉ, viz výše, TY TATO POSTAVA STÁLE NEMŮŽE PROBÍT, PRORAZIT!

Navíc: Nemyslím si ani, že by vydržela požehnání, Panny Marie nebo toto, Královské požehnání: https://petrabostlova.wordpress.com/2014/09/19/zehnejme-si-navzajem-vsem-pratelum-i-nepratelum/

  • Udělování zvláštního požehnání se provádí takto:

Toto zvláštní požehnání může být předáno kteroukoli osobou ostatním osobně, nebo nadálku, v modlitbě. V případě osobního předání vkládejte osobě ruce na čelo s vaším pravým palcem na jejím čele. V případě předání nadálku podržte ruce nad, nebo ve směru osoby či skupiny a modlete se:

„May the Reign of Jesus King of All Nations be recognized in your heart;

May the Reign of Jesus King of All Nations be lived in your heart;

May the Reign of Jesus King of All Nations be given through your heart to other hearts;

So that the Reign of Jesus King of All Nations may be lived in every heart all over the world.

I ask this Special Blessing through Our Lady, Mediatrix of All Grace, who as Queen and Mother of All Nations, has obtained it for you as a tremendous grace from the Sacred Heart of her Divine Son, in the name of the Father and of the Son and of the Holy Spirit. Amen“ /…udělejte znamení Kříže na čele osoby palcem, nebo rukou jejím směrem./

 

Česky:

„Ať je vláda Ježíše Krista, Krále všech národů, uznána ve tvém srdci;
Ať je vláda Ježíše Krista, Krále všech národů, prožívána ve tvém srdci;
Ať je vláda Ježíše Krista, Krále všech národů, dána skrze tvé srdce ostatním srdcím;
Aby vláda Ježíše Krista, Krále všech národů, byla prožívána v každém srdci po celém světě.

Žádám toto zvláštní požehnání skrze Naší Paní, Prostřednici všech milostí, která, jako Královna a Matka všech národů, jej získala pro tebe jako ohromnou milost od Nejsvětějšího Srdce Jejího Božského Syna, + ve Jménu Otce i Syna i Ducha Svatého. Amen“

 

 

A HLAVNĚ: JAK MĚ TUTOVĚ POZNÁTE! A TÍM PÁDEM SE NEDÁTE NAPÁLIT!

STÁLE CHODÍM NA MISE JEN SPOLU S NAŠÍ SKUPINOU! (pozn. kromě těchto: Magdy, Juraje a Honzíka, zleva ode mě, je to ještě Robert, který není na této naší aktuální fotce, „staré“ toho času 2 dny.)  DOBŘE SI NÁS ZNOVU PROHLÉDNĚTE:

fotka

TOTIŽ: TAKOVÝ PROJEKT NA VYTVOŘENÍ DVOJNÍKA STOJÍ NĚJAKÝ TEN ČAS…A VYTVOŘIT DALŠÍ NEJMÉNĚ TŘI POSTAVY ROZHODNĚ SI VYŽÁDÁ DALŠÍ ČAS. A NAVÍC: JAK VÍTE, MY SE ROZRŮSTÁME. NEMOHOU S NÁMI SATANISTI DRŽET KROK A VYTVÁŘET STÁLE DALŠÍ POSTAVY. (Protože od nyní já budu zveřejňovat tento blog jako odkaz, stále a znovu, v každém mém články a přibude-li k nám další člen naší nejužší skupiny, ihned vás budu informovat. I s takovou aktuální fotkou.)

Satanisti tak nebudou moci udržet s námi krok. A navíc: my se budeme od nynějška modlit za krach takového ďábelského projektu. Protože už o něm víme!

 

 

Žehnám vás všechny drahocennou Krví našeho Pána Ježíše Krista

 

Pán Ježíš vás všechny žehnej

 

Petra Bostlová

 

 

p.s. Maruško V., mám zprávu, že dnes se chystají na tebe a tuto postavu, vydávající se za mě, mají jako první přivézt k tobě, jako že jsem to já. Satanisti chtějí, aby u tebe přenocovala! A znesvětila celý váš dům! I pro tebe platí: ochranné předměty z krku nikdy nedávej pryč a já nikdy nejezdím sama, bez naší skupiny, naše fotka, viz výše. PÁN ŽEHNEJ

 

Komentáře

Komentáře nejsou povoleny.

