Antikrist v Praze, Satan v Bruselu, Satan v Praze

Nezáviděníhodná „kariéra“ Jany Zezulové. Modleme se za Roberta, prosím!


Ze zednosatanistického oběžníku:
———- Původní zpráva ———-
Od: satan@hell.com
Komu:
Datum: 4. 4. 2016
Předmět: Korunovace

„Mí poddaní,
jedna z vás dokázala nemožné. V době před příchodem mého syna (pozn. Antikrista) nejen zvládla exorcismus, ale vyhnala exorcisty. Budiž jí celé peklo rájem! Okamžitě jmenuji sestru Vítěznou (pozn. Janu Zezulovou) JEDINOU PRINCEZNOU PEKLA s absolutními nedělitelnými pravomocemi vládnout nad životem a smrtí každého z vás.
Uděluji jí titulární jméno Vítězná Vítězná pro její dvojité vítězství a to dokonce pouze v astrální podobě. Její duše zcela splynula s tou mojí. Umisťuji do ní nastálo démona bohyni Kálí, démona bohyni Proserpinu, démona bohyni pomsty Sekmet.
Její duši odvolám natrvalo do Pekla a nahrazuji její vůli mou vůlí v plném souladu s její vůlí. Není už člověk, ale nejvyšší Bohyně Pekla.
Odvolávám z ní Bohyni démona Jezábel, protože je příliš slabá v porovnání s jejími schopnostmi. Jedině díky ní jsme doposedli exorcisty Halíka a Pleskače.
Nechávám jí volnou ruku ve všem, co s vámi všemi provede. Bojte se jí jako mne.
SATAN“
CHCETE-LI OCHRANU PROTI POSEDNUTÍ (NEJEN) JANOU ZEZULOVOU, ALE KTERÝMKOLI DÉMONEM, POŘIĎTE SI A NOSTE VIDITELNĚ NA OBLEČENÍ ŠKAPULÍŘ SVATÉHO ANTONÍNA Z PADOVY. TEN ANI JANA ZEZULOVÁ, BÝVALÁ KŘESŤANKA, NEUMÍ PROBÍT: https://petrabostlova.wordpress.com/2016/03/23/skapulir-sv-antonina-z-padovy-presne-to-co-nyni-potrebujeme/ 
A co k tomu „vítězka“:
———- Původní zpráva ———-
Od: vitezna@hell.com
Komu:
Datum: 4. 4. 2016
Předmět: MOJE VÍTĚZSTVÍ

„Mí poddaní,

dokázala jsem porazit všechny exorcisty. Plně jsem dala duši Ďáblu a sklouzla s radostí do Pekla. Moje duše už je dnes v Pekle a jsem neskutečně šťastná za nenávist, zlobu a bolest, kterou způsobuji.
S okamžitou platností odvolávám sestru vůbec nevim jestli jí tak nazývat je ubohá Valpurga, budeš nula a možná už ani vůbec nebudeš. Přilez po kolenou, seš opět nic. Neměla jsi šanci. Narozdíl ode mě jsi svou duši neposlala do pekla už v dnešních časech pohodlně si žiješ duši na Zemi. Ne jako já.
Byla si slabá jako Filipa. Ta je vychcaná nešla by do přímýho střetu využila sem víry Magdy a Honzu dala sem do toho všechno. Zjistila sem, že umím porážet exorcismus.
Nejdřív sem na to přišla když jsem plně v bolestech denně koupala v exorcizovaným oleji, soli a vodě z Lysolají. Mám dosud spálenou kůži a odpadává ze mě maso. Tolik nenávidím.
Uvykla jsem tomu natolik, že pro mě byla legrace vstoupit do kohokoli i kdyby v něm bylo sto litrů Lysolajský vody.
Rukama vyvoleného těla jsem silou mysli rozlomila kovový kříž jako by to byla slaná tyčinka. Polovinu jsem vyhodila a polovinou nyní budu obětovat býčky halal (pozn. lidské oběti). Už jsem započala, mám i pečeti kterýma dusím a taky malej křížek kterým rozřezávám. Jsem strašně veselá a vítězná.
Vítězná Vítězná (pozn. Jana Zezulová)
sestra princezna“
Od Jany Zezulové došlo sms další satanistce, Margit Slimákové, 4.4.2016 dopoledne: „Margitko jsem normalne vstoupena do jeho tela, dokazu vypnout jeho dusi a dela co ja chci. Musim se vratit zase zpet do ameriky. Valpurga uz je vyresena mrkni se na obeznik (pozn. viz výše) sem jedina princezna. Vitezna“ (pozn. Jana Zezulová)
CHCETE-LI OCHRANU PROTI POSEDNUTÍ (NEJEN) JANOU ZEZULOVOU, ALE KTERÝMKOLI DÉMONEM, POŘIĎTE SI A NOSTE VIDITELNĚ NA OBLEČENÍ ŠKAPULÍŘ SVATÉHO ANTONÍNA Z PADOVY. TEN ANI JANA ZEZULOVÁ, BÝVALÁ KŘESŤANKA, NEUMÍ PROBÍT: https://petrabostlova.wordpress.com/2016/03/23/skapulir-sv-antonina-z-padovy-presne-to-co-nyni-potrebujeme/ 
A předchozího dne napsala:
———- Původní zpráva ———-
Od: vitezna@hell.com
Komu:
Datum: 3. 4. 2016
Předmět: Pozdrav z Ameryky

„AVE SATANAS 666!

Zdravím vás spolu s našim Spasitelem (pozn. Antikristem) z Bohemian Grove. Byla jsem vybrána jako osobní pobočnice Spasitele (pozn. Antikrista). Položila bych za něho život. (pozn. což se možná stalo. Viz předchozí zednomaily.)

Ještě jsem stihla jednu sexuální obět. http://zpravy.idnes.cz/nalez-naheho-muze-pod-lysou-horou-dlu-/krimi.aspx?c=A160402_194611_krimi_fka

Ovládám své astrální tělo lépe než Valpurga (pozn. Jana Karásková). Kdyby bylo na mě, Valpurgu bych dala jako oběť ať dokáže lásku k našemu Spaasiteli. (pozn. Antikristu)

Nenávidím vás skoro jako Spasitel (pozn. Antikrist)

Vítězná (pozn. Jana Zezulová)
sestra princezna“

Z předchozího dne:
———- Původní zpráva ———-
Od: bohdalka@hell.com
Komu:
Datum: 2. 4. 2016
Předmět: Slavnostní předpremiéra v Rudolfinu (pozn. předpremiéra veřejného vystoupení Antikrista)

„AVE SATANAS 666!

Pořádáme česko-japonský večer na podporu našeho spasitele Satanaela (pozn. Antikrista). Vystoupí skupina Yakuza a dětské pěvecké sbory z celé republiky. Bude to stát za to, vezměte si koření podle vlastní chuti na následný raut. (pozn. lidských, dětských, obětí 😦 )

Jiřina
sestra herečka“

———- Původní zpráva ———-
Od: valpurga@hell.com
Komu:
Datum: 4. 4. 2016
Předmět: Varování před sestrou Vítěznou

„AVE SATANAS 666!

Dala jsem Satanovi všechno, obětuji mu každý volný čas. Zmýlila jsem se v sestře Vítězné (pozn. Janě Zezulové). Velmi brzy se ukázala, že není kamarádka a nedrží partu. Bývalo zvykem, že spolu satanisti drželi partu. Jsem individualistka a stejně  jsem vždycky pracovala v týmu.
Sestra Vítězná neustále boří naše plány, neustále vyvolává spory a oslabuje obec před příchodem Pána (pozn. Antikrista). Buď já nebo ona. Rozmyslete si to,. Nemůžu jí už vystát. Neodpustím jí, že mě nepozvala na akci v Rudolfinu dokonce mě nechala vyvést a do USA jela sama bez druhé princezna po boku Satanaela (pozn. Antikrista).
Valpurga (pozn. Jana Karásková)
sestra princezna“
———- Původní zpráva ———-
Od: ilena@hell.com
Komu:
Datum: 29. 3. 2016
Předmět: Výborně Satanael přežije

„AVE SATANAS 666!

Výborně právě jejich těla jsem potřebovali. Vyvolené tělo (pozn. Martina M.) selhává, astrálně jsem mu vyvolala infarkt 666 a už vezeme orgány na transplantaci do USA  http://sport.idnes.cz/belgicky-cyklista-myngheer-podlehl-infarktu-f34-/cyklistika.aspx?c=A160329_070407_cyklistika_par
Ilena (pozn. Helena Ilnerová)
sestra profesorka“
———- Původní zpráva ———-
Od: satanael@hell.com
Komu:
Datum: 3. 4. 2016
Předmět: Vyvolené tělo

„Mí poddaní,

určil jsem vyvolené tělo (pozn. našeho ROBERTA, kardinálního člena naší poutně modlitební skupiny!)   po úmrtí současného vyvoleného těla (pozn. Martina M.). Umisťuji do něho všechny volné démony:

……(pozn. a následuje výčet desítek vedoucích démonů)

Denně se (pozn. černě) modlete za jejich vnitřní práci ve vyvoleném těle na vyhnání, vypuzení duše.
SATANAEL“ (pozn. Antikrist)
MODLEME SE ZA ROBERTA V. STÁLE, NECHÁVEJME ZA NĚHO VYSLUHOVAT MŠE SVATÉ, PROSÍM, DĚKUJI!
/ROBERT MILUJE PÁNA BOHA! JE JEHO SLUŽEBNÍK. NESMÍME DOVOLIT TUHLE ĎÁBLOVU HABAĎŮRU. NESMÍME DOVOLIT, ABY ANTIKRIST POSEDL JEHO DUŠI A TĚLO A TAK SE NECHAL POZNAT SVĚTU. O COŽ USILUJE. VÍME, ŽE ANTIKRIST NEBUDE A NEMŮŽE BÝT SPASEN./
Pán Ježíš vás všechny žehnej
HOSPODINOVO JE VÍTĚZSTVÍ! HALELUJAH!
pozn. A ty, Jano Zezulová, jestli ještě vůbec žiješ, obrať se zpátky k Pánu Bohu. Podle toho, co popisuješ výše, se spíš zdá, že jsi v předpeklí (jako Martin M.)  Ne ještě v pekle. Z předpeklí je ještě záchrana možná, jsi-li tam. Bez obrácení se zpátky k Pánu Bohu to ale nejde.
A Vy, paní Karásková, zanechte už konečně satanistických piklí a z Jany Zezulové si vezměte (stejně jako vy ostatní satanisti) odstrašující příklad. Kam tahle nenávist a tohle všechno vede…Obraťte se zpátky k Pánu Bohu, skrze Krista Ježíše, litujte svých hříchů. Náš Pán Bůh odpouští těm, kdož litují upřímně. Nezahazujte věčný život s Ním, v jeho Ráji, v pokoji, lásce a věčné radosti.
Petra Bostlová
Komentáře

Komentáře nejsou povoleny.

