Antikrist v Praze, Satan v Bruselu, Satan v Praze

Satanisti, po vlakové havárii u Mnichova, už zase připravují pád letadla!


Ze zednosatanistického oběžníku:

 

———- Původní zpráva ———-
Od: vitezna@churchofsatan.org
Komu:
Datum: 9. 2. 2016
Předmět: Jsem nadšená Vítězná

 

„AVE SATANAS 666!

Provedla jsem soukromou akci na oslavu Satana. Jsem dobrá.

Žehnám vás kouskem obětovaného těla

Vítězná (pozn. Jana Zezulová)
sestra vice KK“

———- Původní zpráva ———-
Od: kneznahnevu@churchofsatan.org
Komu:
Datum: 9. 2. 2016
Předmět: Fwd: Jsem nadšená Vítězná

 

„AVE SATANAS 666!

sestro nechci ti brát iluze, ale seš vážně slabá. https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-svet/372675/desiva-srazka-vlaku-v-mnichove-9-mrtvych-80-zranenych.html Devět mrtvejch je jako nějakej gól? Já když přidám dotace na řepku, tak pochcípaj na alergie desítky lidí. Nebo když přispěju na geneticky modifikovaný potraviny z dotačního programu, tak vychcípaj tisíce lidí. A ty se tu chlubíš tou stovkou ubožáků a devíti rakvema? kdyby sem měla čas, hnedka by sem se zapojila. Měla by ses víc radit o akcích s Valpurghou (Janou Karáskovou), má letecký zkušenosti. (pozn. připravila a provedla už mnoho leteckých havárií!)

Satan tě veď

Kněžna hněvu (pozn. Karla Šlechtová, ministryně pro místní rozvoj České republiky!)
sestra travička“

Ano, mám zprávy, že se satanistka Jana Zezulová nechala „inspirovat“ a nyní, po vzoru satanistky Jany Karáskové, taktéž připravuje pád letadla!
Nedovolme to modlitbami!
Petra Bostlová
Komentáře

Komentáře nejsou povoleny.

