Antikrist v Praze, Satan v Bruselu, Satan v Praze

Paní primátorko Krnáčová, pozor, mám interní zprávy, že je na Vás (nově) nasazená, aby…


Toto sdělení je nejen pro paní primátorku Krnáčovou: Mám interní zprávy, že je na Vás nasazená Jana Zezulová, bývalá členka našeho nejužšího týmu naší modlitební skupiny, která však, žel, přešla od Pána Krista k satanismu 😦

Prý se máte také účastnit, paní primátorko, setkání se známým exorcistou otcem Vellou, až bude v Čechách. Jana Zezulová má od satanistů zadání, aby otce Vellu posedla. Stejně jako Vás, paní primátorko. (pozn. Jistě Vám neušly z pozornosti snahy satanistů, jak jen Vás dostat z primátorského křesla. Už neví, co na Vás vymyslet za pikle. Tohle má být ta jejich nejnovější.)

Radím tak nejen Vám, ale všem nejen křesťanům, žel se Janě Z. vyhýbat. Nestýkat se s ní osobně, neodpovídat na maily, neodpovídat na sms, vše hned mazat, nezvedat telefony. Dary Ducha svatého, které měla od Pána Boha skutečně velké, dala do služeb Satanovi. V současném zuboženém duchovním stavu, ve kterém se nachází, je tak velmi nebezpečná. Je to hotová zkáza, co po ní zůstává. Robert a jeho současný stav, kterého je přímou příčinou (také je na něj nasazená), je toho dost výmluvnou ukázkou. Posedává křesťany, posedává dokonce exorcisty 😦 V posledním zjevení Panna Maria nás na to konto varovala, ať se v současné době kvůli tomu vyhýbáme exorcistům. K nim proto už od té doby posílat naše klienty nemůžeme, radíme to samé tak všem vám.

(pozn. Poznat však její nebezpečnost nemůžete. Ona se totiž dál modlí křesťanské modlitby! Jenže když se modlí „Otče náš“, není to náš nebeský Otec. Posílá tak toho, s kým se modlí, rovnou na druhou stranu, k Satanovi. Nejen tímto způsobem posedává 😦  )

 

Včera na web okoun.cz napsala dokonce toto, viz níže (čti od konce). Je to tak žalostně ubohé a už na první pohled vylhané, kdyby její současný stav nebyl tak tragický (její současná zednosatanistická přezdívka zní: „Vítězná“. To proto, že zradila naši modlitební skupinu. Před touto přezdívkou dostala od satanistů jméno: „Eusebia“. Což v překladu z řečtiny znamená: „Zbožná“. V některých zednomailech, které jsem zveřejnila, také figuruje. Ty nyní dole zveřejněné dosud zveřejněny nebyly. Mám interní zprávy, že v současné době Jana Z. „dosáhla“ třetího stupně zasvěcení čarodějnice. Co to znamená, někteří vědí 😦  ):

pozn. „Filipa“, tak říkají zednosatanisti, jak už víte, mně.

 

Guyver

11.leden 2016 17:50:23

„Pravdu hovoříš?“

Reakce na sestra_VITEZNA, 11.1 2016 17:40 | Vlákno

sestra_VITEZNA

11.leden 2016 17:40:13

„Nelžu! A když mi bilo blbě říkala fililpa že nemám dost víry jinak bysem se nepoblila.“

Reakce na sestra_KRNDA, 11.1 2016 17:35 | Vlákno

sestra_KRNDA V.R.S.N.S.M.V.S.M.Q.B.I.V.B  …a fčíl ste v řiti!

11.leden 2016 17:35:16

„Lžeš, ty hudrmanice!“

Reakce na sestra_VITEZNA, 11.1 2016 17:24 | Vlákno

sestra_VITEZNA

11.leden 2016 17:24:29

„A říkala mu že půjde rovnou do království nebeského. Mně nutila jíst prošlé konzervy a jogurty že to utuží můj vztah ke kristu. Fuj to mi potom bylo blbě.“

Reakce na Guyver, 11.1 2016 17:21 | Vlákno

Guyver

11.leden 2016 17:21:41

„To se mi nechce věřit.“

Reakce na sestra_VITEZNA, 11.1 2016 17:19 | Vlákno

sestra_VITEZNA 

11.leden 2016 17:19:27

„Takové milé zvířátko! Filipa na ně určitě poslala vrahouny. Martina M. zabila taky ona! Robert ho držel a Filipa škrtila růžencem!“

Reakce na Guyver, 11.1 2016 17:09 | Vlákno

 

 

Ukázka některých mailů Jany Z. v zednosatanistických oběžnících:

 

———- Původní zpráva ———-
Od: vitezna@churchofsatan.org
Komu:
Datum: 24. 12. 2015
Předmět: Triumfující Satanael

 

„AVE SATANAS!!!

Letošní Štědrý večer se zapíše do análů světového satanismu. Zvítězila jsem v celé své satanské moudrosti nad nimi. Dovedla jsem rozdělení celé skupiny do konce. V termínu jsem připravila úkryt pro Martina Velikého (pozn. Antikrista, v Robertově bytě!) a vyhnala je (pozn. členy naší modlitební skupiny) svinským krokem. (pozn. z Robertova bytu, kde jsme všichni společně, členové naší modlitební skupiny, tedy já, Magda, Juraj, Honzík a Robert slavili Štědrý večer)

Přitom stačilo tak málo. Nejprve jsem podvracela večer výzvami na policii a Bohnice a neuspěla jsem. (pozn. ano, neustále bombardovala Roberta nenávistnými telefonáty) Nefungovalo to. proto jsme černomodlitebně zasáhla na citlivém míst (pozn. černomodlitebně a čipem vyvolala, že se Robertovi psi podělali a počůrali v bytě, na koberec a sedačku, na což Robert reaguje vždycky velmi emocionálně) a vyvolala rozvrat a zmar. Nikdy už to nedají dohromady rozdělila jsem je.

Právě jsem převzala nové řádové jméno Vítězná a můj celý titul zní sestra princezna Vítězná z Iškariotu, druhá princezna Pekel a titulární vévodkyně berlínská.

Vítězná (pozn. Jana Zezulová)
sestra princezna“

 

———- Původní zpráva ———-
Od: valpurga@churchofsatan.org
Komu:
Datum: 24. 12. 2015
Předmět: Novoroční přání všem satanistům

 

„AVE SATANAS 666!

Přejeme vám všem spoustu nenávisti, utrpení, bolesti a žalu. Posíláme vám novoroční přání s tématikou, která vás potěší. Nezvěřejňovat.

Lucifer vás mocně veď a znesvěcuj

Valpurga (pozn. Jana Karásková)
sestra princezna

Hameřice (pozn. Kateřina Cajthamlová)
sestra KK

Vítězná (pozn. Jana Zezulová)
sestra princezna“

 

Žehnám vás všechny křížem našeho Pána Ježíše Krista

i Vás, paní Karásková, i Vás, paní Cajthamlová, také tebe, Jano Zezulová

 

 

Často mě vy, moji čtenáři, oslovujete, jak je to jen možné, že se něco takového stalo, že člen naší nejužší modlitební skupiny takhle zradí. Ano, je to má chyba: naprosto jsem se v tomto případě sekla s výběrem člena do našeho týmu.

Odešla od nás proto, že jí přestala být má nabídka lukrativní. Dělala strašné chyby v misii, až takové, že naprosto tím ohrožovala bezpečnost všech dalších (nejen) členů týmu. Nedala si říct a dělala to samé znovu a znovu. Až to vedlo k tomu, že jednoho dne jsem řekla: dost. Stahuji tě, Jano, z misie. A dala jí, podle mě, velmi lukrativní nabídku, že může s námi dál zůstat bydlet (neměla kam jít), že bude u nás mít dál bydlení i stravu, ale v misii už s námi nebude, najde si práci v oboru (je pečovatelka) a bude chodit do práce. U nás že bude mít také duchovní zázemí, ale prakticky žádné povinnosti. Může se s námi kdykoli modlit a skončit na modlitbách, kdy bude sama chtít. Po této nabídce však do pár dnů, bez rozloučení, jednoho rána, byla pryč. (Celkem tak u nás a s námi pobyla cca měsíc a půl.)

A co poté udělala: spojila se s těmi, proti kterým bojujeme: se satanisty. Dnes je jednou z nich. A mstí se, kudy chodí.

 

Modlíme se za ní. Je to dílo zkázy, které po ní zůstává.

 

A Pána Boha prosíme, aby ji v jejím díle zkázy zastavil a ona se zpátky obrátila ke Kristu.

 

 

Pán Ježíš vás všechny žehnej

 

 

Petra Bostlová

 
Komentáře

Komentáře nejsou povoleny.

