Antikrist v Praze, Satan v Bruselu, Satan v Praze

Karle Gotte s rodinou, přimkněte se plně v modlitbách na Pána Ježíše a Pannu Marii. MODLEME SE ZA NAŠEHO PANA PREZIDENTA ZEMANA! Novinky ze zednosatanistické obedience:


Bezprostřední odezva na náš včerejší pátečně sobotní modlitebně žehnací výjezd do Severních Čech:

 

Ze zednosatanistického oběžníku:

 

———- Původní zpráva ———-
Od: princessroyal@churchofsatan.org
Komu:
Datum: 21. 11. 2015
Předmět: Můj velmi tvrdý zásah

 

„AVE SATANAS 666!

Holčička (pozn. tak mi říká Jana Karásková) mě už pořádně vysiluje. Neustálé útoky, neustálé znesvěcování naší země, neustálé žehnání, kterého jsem svědkem mě natolik rozezlilo, že jsem se rozhodla k tvrdému zásahu. Spočíval v nasazení tankové brigády Muromec 666 v mnoha osobních vozech.

Použila jsem 1. pražský pluk tankové brigády, 6. středočeský pluk tankové brigády a 25. ústecký pluk tankové brigády MUROMEC 666. (pozn. 🙂 Děkujeme za Vaši péči o nás, pěkně jsme si v autě občasným spaním z Vaše útoku při noční zpáteční cestě do Prahy odpočinuli 🙂 )

Použila jsem veškerou vojenskou letku na MEGASLEJVÁRO, kterým jsme rozptýlila deštné útoky Panny Marie a znesvětila kulticky déšť pomocí 666 ingrediencí. Vytvořily z deště mrtvou vodu 666.

Rozhodla jsem se udeřit úplně na všech frontách. Jsem totálně vyčerpaná čarodějnice, dnes jsem byla na dně svých sil, v nejhorších chvílích ke mně přicházel Satan a vléval do mých žil svou krev.

Akce TLAČENKA je v plném běhu!
http://www.novinky.cz/domaci/386952-kardinal-duka-bude-v-lanech-slouzit-bohosluzbu-za-zemana-a-za-vlast.html
Hehehe, je náš, bratr Djuka666 (pozn. černý kardinál Dominik Duka) ho drží a nepustí. Jo, mše bude. Ale naše! Černá!

Sestry Děsana a Lesana (pozn. čarodějnice) se pustila do odpadlíka (pozn. Karla Gotta). Děsana ho bude léčitelsky řídit a Lesana ho svede a rozbije mu manželství nevěrou. Kdyby to nevyšlo už se začala činit Ornela 666 (pozn. Ornela Štiková)  přikládající naše bylinkové obklady na odpadlíka.

Kdyby zkoušela (pozn. já s naší poutně modlitební skupinou) promodlit doly a jeskyně, bylo by to pro nás velmi nebezpečné. Rozhodně se nesmí dozvědět o našich centrech Dukla, Pomezí a Punkva. Centrum Rudice jsme, coby snadno zasažitelné, zlikvidovali už před lety. Brno jsme zpřístupnili: a má tam pravidelnou službu sestra černomodlitebnice:

Začala jsem černomodlitebně vysouvat holčičku z Prahy (pozn. nějak jsem si nestačila všimnout 🙂 ). Jedu bomby, zesílila jsme MK Ultra kontrolu nad čipovanými pejsky.

Musela jsem zasáhnout, věřte jsem asi jediná čarodějnice schopná jí zastavit. ( pozn. 🙂 ) Jediná jí brzdím svými černomodlitebními zásahy.

Dnes jsem přes pult dokonce vyhrála nevpustila jí tam kam strašně chtěla. (pozn. do Robertova bytu, při našem příjezdu z žehnací poutě po Severních Čechách. Nevadí, zkrátka jsme se s Robertem rozloučili před domovními dveřmi.) Jsem stále silnější (pozn. promiňte, ale tato Vaše výpověď poněkud hapruje s Vaší výpovědí výše, paní Karásková 🙂 🙂 ) a dnes jsem obdržela titul Princess Royal de Satan.

Valpurga (pozn. Jana Karásková)
Princess Royal de Satan“

Modleme se za pana prezidenta Zemana a Karla Gotta a jejich rodiny, prosím
 
VE JMÉNU NAŠEHO PÁNA JEŽÍŠE KRISTA, SVOLÁVÁM BIČ BOŽÍ NA JANU KARÁSKOVOU, ŠÁRKU ZIMOVOU DOSTÁLOVOU,  MARGIT, TZV. LESANU, DIESANU, ORNELU ŠTIKOVOU A NA VŠECHNY BOŽÍ NEPŘÁTELE A PRONÁSLEDOVATELE ROBERTA V., PANA PREZIDENTA ZEMANA, KARLA GOTTA A JEJICH RODINY AMEN
 
 
HALELUJAH! SLÁVA A ČEST NAŠÍ NEJSVĚTĚJŠÍ BOŽÍ TROJICI A PANNĚ MARII!
 
 
Žehnám vás všechny křížem našeho Pána Ježíše Krista
Petra Bostlová

 

https://petrabostlova.wordpress.com/2013/05/14/modlitby-a-rady-pro-kazdeho-tedy-i-zednare-jak-se-uchranit-pred-satanem-a-antikristem/

https://petrabostlova.wordpress.com/modlitby-a-rady-pro-vsechny-i-zednare/
Komentáře

Komentáře nejsou povoleny.

