Antikrist v Praze, Satan v Bruselu, Satan v Praze

Jak to bylo s havárií českého armádního vrtulníku! – Modleme se za ně, prosím! Aneb Jana Karásková (zase) v akci…


Ze zednosatanistického oběžníku:

 

———- Původní zpráva ———-
Od: praga.mystica@templo.it
Komu:
Datum: 5. 11. 2015
Předmět: ALARM!!! Zesilujeme satanistickou činnost

 

„AVE SATANAS 666!

 

 Byla jsem dnes osobně jmenována Satanaelem (pozn. Antikristem) do obnovené funkce Krále Králů s pozměněným titulem Královna Králů. Vyjadřuji svým pohlavím dualitu vlády Satana, našeho Boha v jeho vládě nad Peklem a nad Zemí, kterou vytrhl ze spárů … Hospodina. Vstupuji do funkce s plnou nenávistí ke všemu křesťanskému a vyvrátím to z kořenů!
Udělala jsem generální milost všem, kdo zradili s Ježíšem, navraťte se. Speciálně všem katolíkům a členům Filipy sboru mohou se na mě obrátit na e-mailu krestaniksatanu@templo.it (POZN. PANÍ, VY JSTE MIMO…MÍSTO RÁJE S PÁNEM JEŽÍŠEM NABÍZÍTE TAKOVÝM PEKLO – VĚČNÉ UTRPENÍ?! PROBUĎTE SE…) Ráda obracím krásné křesťanské duše ke všemu hnilobnému, podzemnímu a satanistickému. Vytyčila jsem zásadní úkoly, kterých dosáhneme:
1. Carolus, zrazujícího bratra slavíka na nějakou nemoc černomodlitebně přivoděnou je jedno jakou 2. Dády 666 Zmije rovněž černomodlitebně modlit se za to je zákonné utajit. 3. Stavba super mega templu Volha 666 na okraji Jižního města u kolejí Volha. Už jsem začala tajně stavět. 4. Ještě více letadel ještě více pilotů, ještě více vlaků ještě více  lidí spokojené zákazníky 5. Rozvracení Rumunska Satanovou vodou 666 6. Dostavba gigatovárny ve Španělsku.
Nechala jsem vám rozeslat mapy pomocných táborů, kde se vytvářejí jednotlivé ingredience příšery plazma, krev, kosti a podobně. Utajila jsme na pokyn samotného Satana stavbu mega gigantické továrnyv horách ve Španělsku. Stáhli jsme na jeho stavbu všechny evropské armády akorát Češi zase spadli a já vám řeknu proč.
Selhali! Vozíme je tam vrtulníkama s páskou na očích, aby nevěděli, kde se to nachází, co kdyby tam byl křesťan a vyzvonil to Filipě (pozn. mně). A hádejte kdo to pilotuje. Naši avataři a démoni z pekla. Jeden český voják cítil zápach síry sundal si pásku a hrozně se llekl, udělali to všichni ostatní, takže se začali rvát s démonem a protože už byli v cíli, Satan okamžitě přikázal avatarovi, aby helikoptéru poslal k zemi a zbavili jsme se svědků.
Bohužel se tam zjevil anděl a podepřel padající vrtulník svými křídly a nedovolil tak smrt svědků. (POZN. HALELUJAH!!! MODLEME SE ZA TYTO ČESKÉ VOJÁKY, PROSÍM!) Budu je muset psychologicky zpracovat aby zapomněli.
Jsem tak silná, protože v mušli nosím kus Jezule 666 a kus … Marie 666. Nechala jsem si nainstalovat pesar, ve kterém jsou umístěny kousíčky relikvií, každá moje menstruace zraňuje Pannu Marii a Ducha svatého. Potřebuju ještě Ježíše  BUDU ZCELA NEPORAZITELNÁ. Dodejte dřevěného Ježíše jakýmkoli způsobem, máme armádu čarodějnic. Snažte se!
Johannesa (pozn. Jana Karásková)
KRÁLOVNA KRÁLŮ nejvyšší velitelka spadající přímo pod Antikrista, jeho pravá ruka“
Paní Karásková a vy všichni její kolegové, opravdu víte, kam se tímto hrnete?! Že je to věčné zatracení – věčná bolest v pekle?!
Obraťte se i vy k Pánu Ježíši Kristu, následujte ty, kteří to již učinili před vámi.
Nořím Vás, paní Karásková, Vaši dceru a všechny Vaše splupracovníky do Výhně Boží Lásky a žehnám Vás křížem Kristovým, ve Jménu Otce, Syna a Ducha Svatého Amen.
Petra Bostlová
Komentáře

Komentáře nejsou povoleny.

