Antikrist v Praze, Satan v Bruselu, Satan v Praze

Letadlo v Jižním Súdánu také ukradli čeští satanisti…


Ze zednosatanistického oběžníku:
———- Původní zpráva ———-
Od: doktorka@templo.it
Komu:
Datum: 4. 11. 2015
Předmět: Jedu bomby

„AVE SATANAS 666!

 

 Hošánkové tak kdy uvidím vaše výsledky? Makám jako divá. V jednom měsíci mám tři pokusy (pozn. o ukradení letadla, viz mé předchozí blogy) a dva úspěšný zásahy! Tentokrát to bylo hrozně jednoduchý http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/385354-v-jiznim-sudanu-spadlo-po-startu-letadlo.html Uspali jsme je ráno dělama (pozn. myslí nás), to ještě nevíte, co jsme nechala vyrobit za nástroj dneska na večer z toho jejich Jezule 666.

Jednoduše jsem si najala nákladní letadlo, že potřebuju dělníky, oficiálně 41, ale bylo jich tam ještě víc, každýmu jsem dala pět babek v dolarech a pak jsem dala letištnímu personálu 10 000 babek aby tam rozházely ty trosky a odletěla jsem zase do Ústí. Bavím se těma nesmyslama kterýma krmíme lidi v novinách  http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/v-jiznim-sudanu-spadlo-po-startu-letadlo-nejmene-41-mrtvych-1242286

Satan s Vámi.

Johanna (pozn. Jana Karásková)

sestra velitelka“

 

 

 

 

Nořím vás, satanisti, paní Karásková a všichni ostatní, do Výhně Boží Lásky…

A žehnám vás všechny křížem Kristovým

HOSPODIN BUDIŽ VĚČNĚ VELEBEN!

 

Petra Bostlová

Komentáře

Komentáře nejsou povoleny.

