Antikrist v Praze, Satan v Bruselu, Satan v Praze

Atak českých satanistů na dopravu! Čeští satanisti již provedli pokus o pád českého letadla, včera a připravují další!! Havárii vlaku již provedli! Rumunsko v ohrožení a další…


 

Ze zednosatanistického oběžníku:

 

———- Původní zpráva ———-
Od: bucharest@templo.it
Komu:
Datum: 31. 10. 2015
Předmět: Satanálie v Bukurešti

 

„AVE SATANAS 666!

Vzhledem k neúspěšnému vytlačování Filipy (pozn. mě) z Prahy, kde tak nemůžeme konat veliké mega (pozn. satanistické) akce a koncerty jsme uspořádali něco opravdu velikého v Bukurešti, jedné z hlavní genetických zemí pro MOŘSKÉ STVOŘENÍ 666. Naše akce se absolutně vydařila, je znát, že v Rumunsku žádná Filipa není, kněží sami nevěří a lidé jsou ateisté. Máme se tu opravdu dobře. Posuďte sami  http://zpravy.idnes.cz/pozar-diskoteky-v-bukuresti-dgq-/zahranicni.aspx?c=A151031_001624_zahranicni_mlb

Goodbye to Gravity je naše přední kapela a vlajkonoš rumunské satanistické scény. Satan dokonce vybral hymnu Nového světového řádu „Day we die“ – Den kdy zemřeme z repoertoáru naší milované kapely https://www.youtube.com/watch?….

Dnes dokonce provedl frontman kapely zápalnou oběť a sám se vydal do pekla, kam všichni tolik spěcháme a po kterém toužíme. Článek vyšel úžasně, sama jsem ho redigovala v mysli. Rumunsko je ztraceno pro Hospodina, je v rukou Satana https://www.youtube.com/watch?…

Hasiči se o tragédii dozvěděli ve 22:20 hodin místního času, tedy krátce před půl desátou večer SEČ. Kolem půlnoci místního času se jim podařilo oheň uhasit, na místě teď pracují vyšetřovatelé.

Požár podle německé televize ARD vypukl během koncertu místní kapely Goodbye to Gravity, která vyznává tvrdý žánr „metalcore“ na pomezí heavymetalu a hardcore punku. Hudebníci právě se svými skalními příznivci slavili vydání nového alba „Mantras of War“. Koncert předčasně skončil zhruba 90 minut po zahájení.

„Je to pro nás velmi důležitý krok. Na album jsme velice hrdí a jeho křest bude pro fanoušky rocku v Rumunsku skutečně speciální událost,“ řekl před koncertem televizi Romania TV člen kapely Alex Pascu, který hrál na basovou kytaru. Server rumunského týdeníku Fanatik v noci přinesl zprávu, že právě Pascu je jednou z obětí požáru.

Karmelitka, sestra obcovačka“

 

 

——– Původní zpráva ——–

Předmět: Aféra kolem vody, Rumunsko v ohrožení
Datum: 2015-10-31
Odesílatel:
Adresát: <kancelar@sdeo.cz>

„Petro,

satanisti se pokoušejí rozšířit templovou vodu v Rumunsku. Nejprve zdraží tu obyčejnou a pak za vybrané peníze postaví měniče frekvencí vody, aby jí znesvětili! Pozor!

http://ekonomika.idnes.cz/bukuresti-hybe-korupcni-skandat-doi-/eko-zahranicni.aspx?c=A151030_114231_eko-zahranicni_zuk1

…“

 

 

——– Původní zpráva ——–

Předmět: Bíglové v ohrožení
Datum: 2015-10-31
Odesílatel:
Adresát: <kancelar@sdeo.cz>

„POZOR! Bíglové byli naklonováni v satanistických laboratořích na psy 666. Nikdy si takového mazlíčka nepořizujte jeli vám život milý http://technet.idnes.cz/svalnaty-pes-cina-geneticke-inzenyrstvi-ffw-/veda.aspx?c=A151026_135757_veda_mla

…“

 

 

 

Ze zednosatanistického oběžníku:

 

———- Původní zpráva ———-
Od: jolanatv@templo.it
Komu:
Datum: 31. 10. 2015
Předmět: ALARM! Mezinárodní průser našeho průmyslu

 

„AVE SATANAS 666!
Máme průser. Někdo objevil, že v lidských párcích je lidské DNA! http://echo24.cz/a/iHvHm/v-parcich-nasli-lidskou-dna-a-ve-vegetarianskych-maso

Nevíme, co teď budeme dělat, jestli přestanou katolíci jíst maso, čím je budeme  znesvěcovat?

Jolana (pozn. Voldánová)
sestra moderátorka“
———- Původní zpráva ———-
Od: pragamystica@templo.it
Komu:
Datum: 31. 10. 2015
Předmět: Satan převzal kontrolu nad vlakovými tratěmi v Česku

„AVE SATANAS 666!
Byli jste fantastický. Jeli jsme černomodlitební kampaň a vyzkoušeli Muromce 666 (pozn. satanistické laserové pulzní dělo) na změnu elektroniky na sloužení Satanovi. Povedlo se, vlaky vůbec nezastavily a srazily se! SATANU ZDAR! http://zpravy.idnes.cz/generalni-stop-a-srazka-vlaku-na-teplicku-f14-/domaci.aspx?c=A151030_152959_krimi_cen

„Důvod zatím neznáme. Máme informaci, že lokomotiva potřebným zařízením byla vybavena, ale proč to nezafungovalo ukáže až další vyšetřování,“ uvedl k selhání funkce generální stop mluvčí Drážní inspekce Martin Drápal. „Nepamatuji takový případ kdy generální stop nezafungoval,“ dodal.

Samozřejmě jsou bez šance. Dělali jsme dlouhé měsíce simulace a vlak se daří převzít astrálně jakmile máme jediného černomodlitebníka poblíž. Naopak nefunguje to, když je ve vlaku umístěna byť jediná Boží pečeť a je vykropen před každou jízdou exorcizovanou vodou. (pozn. ! HALELUJAH!)

Druhá strana (pozn. my) začala používat dělo „Jezulátko“ kterým útočí na naše černomodlitebníky. (pozn. Ano. Žehnáme satanistům Jezulátkem.) Zalévá také naše členy výhní Boží lásky, která je absolutně smrtelná pro každého satanistu (pozn. ano, smrtelná pro satanismus) a zalije ho neskutečné horko. S tím se taky vypořádáme.

Podle Josefa Hendrycha, náměstka generálního ředitele SŽDC, výpravčí použil generální stop hned třikrát. Pokusil se také strojvedoucímu volat na mobilní telefon, avšak neúspěšně (více o ranní nehodě čtěte zde).

Souprava, která narazila do stojícího vlaku, patří dopravě holdingu Unipetrol. Mluvčí holdingu Mikuláš Duda řekl, že zatím nemá žádné informace o příčinách nehody a neví, proč generální stop nefungoval. „Lokomotiva byla po renovaci v roce 2010, měla potřebné technické povolení a procházela revizemi. Stejně tak náš zaměstnanec (zemřelý strojvedoucí) byl zdravotně způsobilý a měl velké zkušenosti, zhruba čtyřicetileté,“ uvedl.

Provozovatelem stojícího vlaku je firma SD – Kolejová doprava, patřící Severočeským dolům. „Informace k příčinám nehody v tuto chvíli nemáme. Víme, že obě soupravy byly prázdné a že náš zaměstnanec při střetu nebyl zraněn,“ řekl mluvčí dolů Lukáš Kopecký.

Generální stop umožňuje výpravčímu nebo dispečerovi zastavit v případě nebezpečí vlaky na trati. Pokud je lokomotiva vybavena zařízením, které signál generální stop přijme, pak se jí spustí brzdy, aniž by nějak zasahoval strojvůdce. „Strojvůdce se také nemůže hned rozjet. Je potřeba provést některé úkony, například napustit vzduchové potrubí, aby mohly být brzdy uvolněny,“ popsal dále Drápal.

Inspekce podle něj nevede statistiku, kolikrát ročně je generální stop využit. Uvedl pouze, že to je „několikrát v roce“, konkrétněji do deseti případů ročně. Obvykle se funkce využívá právě v případech, kdy vlak projede návěstidlo.

Generální stop už v minulosti zabránil srážce vlaků například na trati z Říčan do Prahy, kde v roce 2013 soupravy zastavily několik set metrů od sebe (více o incidentu zde). Tři sta metrů od sebe pak v roce 2014 zastavily vlaky v Ostravě. I zde vjela souprava navzdory návěstí stůj na obsazenou kolej. Generální stop tehdy správně zafungoval (více o incidentu v Ostravě zde).

Kamila, velitelka laboratoří“

Muromce 666 použili tito (možná) také zde: https://petrabostlova.wordpress.com/2015/10/31/za-tzv-havarii-rozumej-unosem-letadla-s-rusy-stoji-cesti-satanisti-jako-vzdycky/
Muromce 666 použili tito také určitě zde: https://petrabostlova.wordpress.com/2015/11/02/modleme-se-za-pasazery-ceskeho-letadla-zase-je-cesti-satanisti-chteji-obetovat/
NEPŘESTÁVEJME SE MODLIT
https://petrabostlova.wordpress.com/2015/11/02/vyhlasuji-prodlouzenou-modlitebni-kampan-na-dnes-pondeli-az-nedeli-2-11-8-11-na-umysly-a-ochranu-pannou-marii-za-vysvobozeni-vsech-pasazeru-a-zamestnancu-havarovaneho-ceskeho-letadla-a-jejich/
SLÁVA A CHVÁLA HOSPODINU BUDIŽ NAVĚKY!
Petra Bostlová
https://petrabostlova.wordpress.com/2013/05/14/modlitby-a-rady-pro-kazdeho-tedy-i-zednare-jak-se-uchranit-pred-satanem-a-antikristem/
https://petrabostlova.wordpress.com/modlitby-a-rady-pro-vsechny-i-zednare/
Advertisements

Komentáře

Komentáře nejsou povoleny.

%d bloggers like this: