Antikrist v Praze, Satan v Bruselu, Satan v Praze

Satanistka Jana Nagyová už zase řádí! POZOR! Nyní také píše z mé e-mailové adresy!


 

Varování, 1.6.2015

„Petro,

Joannis (pozn. Jana Nagyová) používá vaši adresu, varujte lidi, vaši e-mailovou adresu zednáři ke Kristu (pozn. zednarikekristu@seznam.cz)

…“

 

PIŠTE MI TEDY PROSÍM NYNÍ NA E-MAIL: kancelar@sdeo.cz

 

 

Satanistka Jana Nagyová zase řádí! 1.6.2015

„Joannis (pozn. Jana Nagyová) bohužel už zcela na jejich straně (pozn. satanistů. Už zase.) Varujte před ní lidi, pracuje jako agentka na obě strany

…“

 

ZDE PÍŠE Z MÉ E-MAILOVÉ ADRESY!!! (Pište mi tedy nyní jen na: kancelar@sdeo.cz, ZE zednarikekristu@seznam.cz OD NYNÍ ODE MĚ NIKDO ŽÁDNOU POŠTU OD TEĎ NEDOSTANETE! POZOR!

 

———- Původní zpráva ———-
Od: Joannis velitelka <zednarikekristu@seznam.cz>
Komu:
Datum: 30. 5. 2015
Předmět: Satan plní slovo

 

„AVE SATANAS!

Píšu vám všem abych vám dodala odvahu hlavně se neposrat. Satan mě sliboval, že když se vrátím k němu a vzdám se revolty zachrání mě.

Poslechla jsem ho, i když mi to ostatní rozmlouvali, sáhni si do svědomí Adramelechu taky jsi pochyboval a radil mě žít v bludu o nějaké Ježíši Kristu ty bys měl na kariéru zapomenout seš sráč.

Takže jsme teď úplně osvobozená, jasně soud řekl, že jsem nikdy nic neprovedla a v rámci obedience jsem dostala zpátky všechny tituly a hodnosti. Jakej jinej důkaz chcete, že Satan plní slovo?

Miluju Tě Satane, jděte do … (pozn. uráží Pána Ježíše!) kdo přinášíte Ježíše Krista a … (pozn. uráží Pannu Marii) Pannu Marii

Nezveřejňovat, ale radujte se se mnou, pojedeme oslavy v Poděbradech kde teď pracuju. (pozn. tam satanisti nyní vraždí!!)

AVE SATANAS 666

Joannis“ (pozn. Jana Nagyová)

 

 

NO VY TEDY DOPADNETE, PANÍ NAGYOVÁ, JESTLIŽE SE OKAMŽITĚ NEZMÁTOŘÍTE!

 

(Kam jste to dal oči a poslední zbytek rozumu, pane Nečasi…)

 

 

Petra Bostlová

 

 

https://petrabostlova.wordpress.com/2013/05/14/modlitby-a-rady-pro-kazdeho-tedy-i-zednare-jak-se-uchranit-pred-satanem-a-antikristem/

Komentáře

Komentáře nejsou povoleny.

