Antikrist v Praze, Satan v Bruselu, Satan v Praze

POZOR! FACEBOOK MI ZRUŠILI JIŽ V KVĚTNU 2014, NEPÍŠETE SI TAK SE MNOU!


…Jaké to překvapení, když jsem byla před pár dny čtenářem upozorněna na „můj“ facebookový účet…:

https://www.facebook.com/petra.bostlova.3?fref=ts

 

POZOR! MŮJ SKUTEČNÝ FACEBOOKOVÝ ÚČET MI ZRUŠILI JIŽ V KVĚTNU 2014 (za to, aby se nemohly pravdivé informace šířit dál…dokonce mám úplně zablokovaný jakýkoli přístup na facebook, i jako čtenář), KDO PÍŠETE NA TUTO FACEBOOKOVOU ADRESU ČI NĚJAKOU JINOU, NEPÍŠETE SI SE MNOU!!

 

Je naprosto očividný záměr takového podvrhu: vytipovat si tímto čtenáře mých blogů a mé podporovatele a příznivce a na ty pak pověsit jejich satanistické čmuchaly.

 

Proto radím takovým dopisovatelům: na facebooku nemůžete být se mnou ve spojení a píšete-li si v domnění, že píšete mně, už tak nečiňte, prosím. Druhá strana (= satanisti) jsou vychytralí. (A krutí.)

 

 

Petra Bostlová

 

 

Komentáře

Komentáře nejsou povoleny.

