Modlitby a rady (nejen) pro zednáře

Z korespondence druhé strany (která mi také občas příjde)


——– Původní zpráva ——–

Předmět: Nepřipadáte si trapná?
Datum: 2014-10-26 21:11
Odesílatel: <astarothvestkyne@seznam.cz>
Adresát: <kancelar@sdeo.cz>

„Paní Bostlová,

čtu vaše blogy a jsem zděšená vaším zájem o Satana. Vážně nejste sama posedlá? Vy ho snad vidíte i v kelímku od jogurtu. Samozřejmě že pivovar v Děčíně není satanistický megatempl, tunel Blanka slouží dopravě a většina vašich informací se nezakládá na pravdě. Byla jste v Blance? Já tam byla a nic divného jsme tam neviděla, normální tunel a viděly to desetitisíce Pražanů během návštěvního dne tím se naprosto vyvrátily vaše mylné informace. Taky metro v Motole je úplně normální metro.

Dělám výklad karet a vy byste ze mě určitě udělala satanistku. Představte si že chodím do kostela a v pondělí půjdu na mši do svatého Víta. Nevšimla jsem si že by tam byli nějací satanisté. Chodí tam katolíci a lidé se zájmem o spiritualitu jako jsem já jdu se pokochat krásnou mší a nádherným sakrálním prostorem po našich předcích.

Vyložila jsem si na vás karty a jste šťastná žena. Bůh vás miluje. Váš boj se Satanem je hloupost. Mohu vám udělat reiki. Laskvě nezveřejňujte můj email jinak bych z toho musela vyvodit nějaké právní závěry. Chci aby to zůstalo soukromé mezi námi. Ráda bych se s vámi sešla. Je nás více kteří máme strach o vaše duševní zdraví.

Opatrujte se milá paní Bostlová

Jana“

 

 

Vážená paní Jano, proste Pána Boha, skrze Krista Ježíše, o odpuštění, opusťte Satana Vašimi reiky a výklady karet a vším okultismem, kterým se zabýváte a utíkejte k Pánu Ježíši Kristu. Tady jde o spásu duší a dle všeho ta Vaše je ve vážném nebezpečí.

Žehnám Vás křížem Pána Ježíše Krista

 

Petra Bostlová

Komentáře

Komentáře nejsou povoleny.

