Boží Ruka zasahuje, Modlitební kampaně

MODLITBA DVOU SRDCÍ LÁSKY MĚNÍ SVĚT (a každého z nás…)


Před pár dny jsem zveřejnila prosbu k nám všem – přidat se do zástupu modlitebníků Modlitby Dvou Srdcí Lásky.

https://petrabostlova.wordpress.com/2014/10/17/vsem-modlitebnikum-mezi-pulnoci-a-3-hodinou-ranni-modlime-se-kazdou-noc-modlitbu-dvou-srdci-lasky/

 

Děkuji vám, že jste mé prosby vyslyšeli.

 

A nyní reakce jedné z nás a (mé) povzbuzení, všem vám, kteří jste k této nejen noční Modlitbě ještě nenalezli odvahu:

 

„Chtěla bych Vám ale sdělit i svou osobní zkušenost, neb Vám zcela důvěřuji. Včera jste zveřejnila na svém blogu  prosbu o modlitbu Dvou Srdcí Lásky. Když jsem si ji odpoledne četla, pocítila jsem, nevím jak to popsat, bolest na hrudi (nikdy jsem takovou bolest na svém těle necítila). Od té doby se mi špatně dýchalo, bolest tam opravdu byla. Neřekla jsem z rodiny (dětem) nic, jen jsem se pozorovala. Něco uvnitř mi říkalo, že Pán Ježíš a Panenka Maria nás opravdu moc potřebují. V určenou hodinu (pozn. mezi půlnocí a 3. hodinou ranní) jsem se Růženec Dvou Srdcí Lásky opravdu modlila…a přitom plakala – moc. Prosím, řekněte svými slovy ostatním, jak moc je tato modlitba důležitá a jak moc nás POTŘEBUJÍ. Dnes mě nic nebolí :-).“

 

Modleme se všichni Modlitbu Dvou Srdcí Lásky:

https://petrabostlova.wordpress.com/2014/10/17/vsem-modlitebnikum-mezi-pulnoci-a-3-hodinou-ranni-modlime-se-kazdou-noc-modlitbu-dvou-srdci-lasky/

 

Pán Ježíš vás všechny žehnej

 

Petra Bostlová

Komentáře

Komentáře nejsou povoleny.

