Archive for

Kardinál a arcibiskup pražský Dominik Duka se se svým zednářstvím už ani neskrývá. Podívejte se:

Kardinál Duka se se svým zednářstvím už ani neskrývá. Podívejte se…(viz link a fotky níže)   Kdo se alespoň minimálně orientuje v zednářské symbolice, dá mi za pravdu. Podívejte se sami (viz prstokladová symbolika kardinála Duky, při pozdravu s německým prezidentem, zednářem Gauckem): http://www.katyd.cz/zpravodajstvi/nemecky-prezident-uctil-reholniky.html   Vzhledem k tomu, že kardinál a arcibiskup pražský Dominik Duka … Celý příspěvek

Bez Ježíše není pokoje. Slovo Pána Ježíše Krista k nám:

1130. Poselství Pána Ježíše Krista ze dne 16. května 2014 v 16:05. JSEM PŘÍTOMEN V TOM, KDO MILUJE VŠECHNY, BEZ OHLEDU NA JEJICH RASU, VÍRU, SEXUALITU NEBO BARVU KŮŽE „Má vroucně milovaná dcero, prosím všechny, kdo Mě milují, aby zasvětili mému srdci duše všech, kteří odmítají mé milosrdenství. Prosím vás, abyste Mi přinesli nevěřící, kteří … Celý příspěvek

Pravda o záchraně. Slovo Pána Ježíše k nám:

1129. Poselství Pána Ježíše Krista ze dne 14. května 2014 v 23:30. MÁ LÁSKA, MÉ MILOSRDENSTVÍ A MŮJ SOUCIT BUDOU VAŠIMI ZACHRAŇUJÍCÍMI MILOSTMI „Má vroucně milovaná dcero, milosti, které nabízím světu, obrátí nevěřící v mé oddané následovníky. Budou okamžitě obráceni a padnou přede Mnou na zem v milující služebnosti. Ti, kdo Mě celým svým životem … Celý příspěvek