Archive for

SATANISTKA JANA KARÁSKOVÁ PŘEVZALA DIKCI FÓRA SLOVENSKÝCH STRÁNEK VAROVANIE! Modlitebníci, vyjděte odtamtud, prosím

  Právě jsem se dozvěděla, že dikci fóra slovenských stránek Varovanie převzala, nebo ještě lépe: fórum ovládla, satanistka Jana Karásková (jejíž hojnou korespondenci ze zednářských oběžníků jsem již mnohokrát zveřejňovala), vedoucí koordinátorka akcí satanistů zednářů nejen v ČR, ale již několik týdnů i na Slovensku, kam byla Antikristem převelena. (Takže momentálně škodí v obou našich … Celý příspěvek

Slovo modlitebníkům naší modlitební skupiny: Vydržme v plné stálé pokoře a soustředění před Pánem

  Moji drazí modlitebníci,   každý, kdo vede skupinu, je za ni zodpovědný. Každý, kdo vede křesťanskou skupinu, je za ni zodpovědný dvakrát tolik. Každý, kdo vede modlitební skupinu Ježíš lidstvu, je za ni zodpovědný nepředstavitelně…   Tak jsem i já zodpovědna za vás. Jednou se budu našemu Pánu zodpovídat, jak jsem vás vedla.   … Celý příspěvek

Přepsané Bible jsou už nejspíš na světě?

  Vypadá to, že už ano.   Ze zednářského oběžníku:   ——– Původní zpráva ——– Předmět: 666bible pro vojáky Datum: 2014-01-15 10:49 Odesílatel: <adventius666@seznam.cz> Adresát:   „Bratři a sestry,   nové bible jsou již na cestě k vojákům. Budou dobře sloužit 666. Udržte v tajnosti. http://zpravy.idnes.cz/maskacove-bible-pro-armadu-dct-/domaci.aspx?c=A140115_100019_domaci_jw   AVE SATANAS 666 Adventius“ (pozn. Karel Janeček)   … Celý příspěvek