Archive for

SNAŽIVÝ JAKUB 666 SOBEK, BLOGER, CO VYDRŽÍ SOTVA PÁR DNŮ.

  SNAŽIVÝ JAKUB 666 SOBEK, BLOGER, CO VYDRŽÍ SOTVA PÁR DNŮ. Bloger Jakub 666 Sobek, po zkosení Karáskové, Kossevové, znovu Karáskové, čarodějnic Lasany a Diesany (a další budou následovat…) v čele zednářsko-satanistické obedience v ČR si šplhnul u moskevského vedení, když obalamutil Kristova odvážného Pavla V. a lstí jej znovu duchovně zamořil. Za zásluhy má … Celý příspěvek

PROJEKT NA POMOC ZEDNÁŘŮM (apod.) A INFORMOVÁNÍ VEŘEJNOSTI KONEČNĚ TU.

PROJEKT NA POMOC ZEDNÁŘŮM (apod.) A INFORMOVÁNÍ VEŘEJNOSTI KONEČNĚ TU.   Moji milí čtenáři a podporovatelé,   konečně je tu projekt, slibovaný měsíce. Hledala jsem možnosti, nejprve přes Církev, různě a nejrůzněji, z nejrůznějších stran, jak by se projekt dal realizovat. (A také čas na jeho přípravu.) Výsledek je tu a já mám velkou radost, … Celý příspěvek

NEJEZTE NAKAŽENÁ VEJCE OD JAKUBA 666 SOBKA!

NEJEZTE NAKAŽENÁ VEJCE OD JAKUBA 666 SOBKA!   Papá, Sobku 666 Jakube….Ty mladistvý hlupáčku. (Pozdravuj „matky bohyně“. Jdeš tam za nimi.)   Od Jakuba Sobka, velkého „protiiluminátského „bijce:   ——– Původní zpráva ——– Předmět: HOTOVO Datum: 2013-07-04 13:39 Odesílatel: <sobek666@seznam.cz> Adresát:   „Přeosvícená Královno Východu, (POZN. PATRICIE kOSSEVOVÁ)   splnil jsem Velikonoční úkol a donesl … Celý příspěvek

Jak se zbavit Bostlové? PROHLÁSÍME JI ZA DUŠEVNĚ NEPŘÍČETNOU! A zavřeme ji do blázince.

Jak se zbavit Bostlové? Prohlásíme ji za psychicky nepříčetnou! A zavřeme ji do blázince.   Už to začalo. Před cca 20 dny jsem dostala mailem písemné varování od jednoho mně známého přítele (které jsem v rámci blogu zveřejnila), že trestní oznámení Jany Karáskové na mě bude vedeno směrem – dostat mě na psychiatrii, za údajnou … Celý příspěvek